کاشی هفت رنگ|کاشیکاری مساجد

تولید کاشی هفت رنگ جهت کاشیکاری مساجد

کاشی هفت رنگ|کاشیکاری مساجد

تولید کاشی هفت رنگ جهت کاشیکاری مساجد

کاشی هفت رنگ|کاشیکاری مساجد

تولید کاشی هفت رنگ - کاشی معرق - کاشی مقرنس - جهت کاشیکاری مسجد - محراب-گنبد- گلدسته و...
تلفن تماس: 09133709280 مهندس نوید قناد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تولید کاشی هفت رنگ جهت کاشیکاری مساجد و سفال نقش برجسته جهت نمای  داخلی و بیرونی در صنایع کاشی و سفال نقش جهان اصفهان با کیفیت بالا و قیمت مناسب زیر نظر کارشناسان فنی و کنترل کیفی انجام میشود. گروه تولیدی «عشق و هنر و خاک» با نام تجاری «صنایع کاشی و سفال نقش جهان» در سال 1380 پا به عرصه ظهور نهاد . علاقه بسیار به نوآوری ، هنر و معماری ایرانی ، هر روزمان را از پیش بهتر ساخت .

پس از تحمل مشقات بسیار در این مسیر ، در سال 1385 سفال نقش جهان با نام «نمای برتر» معرفی شد . کسب 39 لوح افتخار ، برپایی 34 نمایشگاه در سراسر ایران و به اتمام رساندن بیش از 900 پروژه تا پایان سال 1393 شمسی ، عناوینی از تاریخچه افتخارات ما می باشد . امروز  سفال نقش جهان ، با کادر مجرب خود و با توجه به اینکه تمامی مراحل ساخت سفال در محل کارخانه انجام می پذیرد ، پذیرای بسیاری از هنردوستان از سراسر دنیاست .

به امید سرافرازی ایران و ایرانی ، با تشکر فراوان از خدای مهربان و تقدیر از همسر عزیزم ..

دفتر اصفهان  : خیابان چهارباغ پایین / مقابل سفارت روسیه

تلفن : 22 65 22 32 - 031           ***           همراه : 3709280- 0913

 

همراه : 897 9000 0919 

کارخانه :  اصفهان / خیابان آبشار سوم / ابتدای خیابان شاهد


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.